Kızlar oğlum 9.5 aylık 4 gündür memlekete geldik hep anneanne ve babaannesinde hiç bizi aramıyor ya da biz gezmeye gidip geldiğimizde bizi görüp üzerimize atlamıyor hatta eşime biraz yapıyor ama bana hiç yapmıyor he ağlamıyor da alırsam seviyorum ama genel olarak zaten kimsenin kucağına gitmiyor hep yerde kendi oynamak istiyor emeklemek gezmek ayağa kalkmak falan normalde uzak yaşıyoruz haftaiçi birkaç gece kursa gittiğim için zaten babasıyla yalnız vakit geçiriyordu ama bize düşkün olmadığını burda net bir şekilde anladım bu iyi mi kötü mü güvenli bağlanma mı bağlanmama mı anlamadım hiç