Hanımlar biz 47 günlük olduk ilk başlarda gögüs uçlarım çok yara olduğu için dayanamıyodum acısıns ara ara verdim hep bu yüzden sütüm bitti nerdeyse soldan bi iki damla sagı verıyorum verebildigimce ama çok az bende diyorum artık neki süt aldıyss sorum şu ki benim durumumu yaşayanlar oldumu ne gibi bir yol izlediniz neler yaptınoz bu süreçte tekrar versem sütüm çogalırmı yada nasıl çogaltabilirim mamadan kesmek istiyorum bu mümkünmü sizce çok üzülüyorum emziremedigim için resmen bunalıma girdim lütfen yardım bir şeyler söyleyin içimi rahatlatın