Kızlar dün bebeğimi doktora götürdüm 6 aylık kan tahlili falan yapıldı ve karaciğer enzimi çok yüksek çıktı başına böyle bir olay gelen var mı doktor bebeklerin çoğunda oluyor zamanla geçiyor ama takip etmemiz gerek dedi 2 haftada bir kontrol istedi başına boyle bir durum gelen var mı yada duyan lütfen yardımcı olun dünden beri kafam durmuş durumda