Unicorn67 Blgsrra 7.ayda doktor bize 3 öğün ek gıda demişti 8 aylık olduk henüz kontrole gitmedik ama daha fazla cogaltacagini sanmam
Unicorn67 Blgsrra ben 3 öğün şeklinde veriyorum her doktorda farklı birşey söylüyor zaten bu ek gıda bunalttı beni 😌
gokce4701 Benimde 6 aylık 2 öğün veriyorum gerisi hep anne sütü doktorumuz bu şekilde önermişti 3 öğün cidden fazla olurmuş zaten öğün dediğim de tıka basa yedirmiyoruz maksat tadım olsun alışma olsun diye çoğu şeyi eliyle yemek denemek istiyor blv usulü
Blgsrra binnur64 sabah kahvalti veriyorum öğlen çorba akşam da bizim yedikelrimizden veriyorum bazen de ara öğün gibi beriyorum meyveli mihallebiker filan . Aralar da süt veya mama veriyorum
Rwerdst Blgsrra 8 ay 27 günlük 5 öğün veriyorum sadece uyurken emiyor çünkü. 3 ana 2 ara öğün şeklinde ama beni oğlum ara öğünlerde çok doymuyor o yüzden 5 ana gibi oluyor biraz. Doktor kontrolüyle gidiyoruz kafama göre vermiyorum.