Kızlar ilk çocuğuma hamile olduktan sonra kan pıhtılaşması geçrmiştim . 2.gebelik için doğum doktoruyla görüşelim bir dedik pıhtılaşma ile ilgili .Doğum doktoru regl tarihimi sordu ve ultrasonla baktı bir yumurta gördüğünü söyledi , ben direkt regl olacam ya onunla ilgilidir sanmıyoruz dedik eşimle regl tarihim 8iydi 6sı oldu en son . Regl ağrısını hissediyordum şimdi yok . Eşimle korunmuyoruz geri çekilme ile ilişkimiz var. Sizce hamile olmuş olabilir mıyım yoksa doktor regl dönemim olduğu için mi yumurta var dedi ?