Dondurmalikahve aynen öyle büyü kelimesiniz kullanınca cahil oluyoruz. Ama bu hoca yoluna gidene kadar gitmediğimiz terapist, görüşmediğimiz aile büyüğü, arayı düzeltmek birbirimizi anlamak adına yapmadığımız bir şey kalmıyor ama olmuyor ne yazıkki eşimde 3 sene görüştüm 1 yıl nişanlı kaldım 1 yıl da evliliğim vardı adamı tanımıyor olamam ama tanıdığım adam değil başka biri var sanki evde. Şimdi fena değiliz ama iyi olacağımıza inanmak istiyorum