Kızlar ya 1,5 ay uğraştım meme desteğini bırakmıştık yanıma alıyorum piş piş yapıyorum uyuyordu geçenlerde grip oldu emerek uyudu hasta iken zorlamak istemedim şimdi emerek uyumaya tekrar alıştı gece yine eskisi gibi 10 15 kez kalkmaya başladı. Nasıl tekrar desteği keseceğim bebeğim inat ediyor kıpkırmızı olana kadar ağlıyor 17,5 aylik 🫤😪