kezbanatalay Arkadaşlar sezeryan doğum yaptım 3 gün önce ama hala büyük tuvaletimi yapmadım bu normal mi?
ArdeninAnnesi3322 kezbanatalay çok normal canım benim, ben de çok Evham yapmıştım ama doktorum normal olduğunu, bagirsaklarin yavaş yavaş düzene gireceğini söylemişti, 5-6 gün sonra falan yapmıştım ben de
dilberhala1 kezbanatalay Ayyy çok normal çokkk ben 4. Günde yaptım vallah yaparken doğuruyom sandım zorlanmıştım ya 😂 bol bol sıvı tüket hoşaf çorba su
beyoglu67 kezbanatalay ilk sezaryenimde ayni gun yapmiştim da ikincisinde bende 3 gün falan yapamadım. Ama ayaga hic kalkmadan gaz cikarmistim😅 Gaz cikariyorsan sorun yok. Bagirsak calistiran seyler tüket
selin1724 Ben de çok gaz sancısı olmuştu. Doktora söyledik sonrasında hemşire lavman yapmıştı da öyle bi miktar rahatlamıştım 2. Günde . Şöyle böyle bi 5 6 günde rahatlarsın merak etme