Kızlar 28 mayısta oğlum 2 yaşında olacak inşallah ,bende minimal bi kutlama yapmak istiyorum eşim ben ve oğlum ile.Nasıl bişey yapsam bilemedim evde doğum günü pastası çok klasikleşti ,az masraflı başka kutlama yöntemi ne olabilir sizce ,cafe de bi pasta mı üfletsek ya da pasta mı alsam filan🫠pek bi seçenek yok ama yine de sohbet başlığı açmak istedim:))