gulcelifmoms Kızlar ya bayram için basma kadayıf tatlısı yaptım nefisten bakarak ölçülü yapmıştım şekeri çok az geldi ne yapayım tekrar şeker yapıp döksem olur mu? O kadar emek verdim ya bir el atın kurtaralım kadayıfı size dua edeceğim🙂
dilberhala1 gulcelifmoms Hiçbir şey olmaz ufak bi şerbet yap şekeri bol ılıktan az sıcak olsun şerbetin dök olur yani