arin62 7,5 aylık bebegm hıh diyerek kollarını acıp yumruk yaparak agzını sıkıyor bu ne oluyor nöbet mi ya da başka bişey mi kendini kasıyor
dilberhala1 arin62 Bana normal gibi geldi yiğenlerimde yapardı öyle gözümde canlandı.. daha beyin ve vücut arasında sinirsel bağlantı oluşmadığı için gayet normal bence tabi sık sık yapıyorsa bi doktora sorun içiniz rahat etsin. Belki artık heyecanını öyle belli ediyor ya da sinirleniyor
arin62 dilberhala1 heyecanlanınca yapıyor bide yemek yerken cok sık sık yapmıyor acaba ek gıda istemiyor diye mi gercekten yemiyor hep cıkarıyor. Muzikli kaktüs var ya ses taklidi yapan oynuyor sonra susunca oda öyle yapıyor
dilberhala1 arin62 Bence normal normal tepki ve duygularını bi şekilde dile getiriyor gibi geldi bana
Papatya-bahcesi arin62 evet hatta bi annede bende post açıcaktım başka bi anne açtı doktora gitmişti onlar doktorda normal demişti , bi arattırın isterseniz