1 nisanda işe geri döndüm. Bebeğim 11,5 aylık. 4 gün işe gittim bayram tatili girdi araya. Nisan ayı boyunca kendimi ve bebeğimi deneme kararı almıştım. Kendimde ya da bebeğimde en ufak bir olumsuz durum olursa istifa edeceğim diye planladım. Bakalım zaman ne gösterecek…