Nesnesnes merhaba. Bebeğim 5 aylık ben de hala uyku eğitimine başlamadım, böyle memede koynumda uyutup sonra beşiğine koymak daha güzel🥹 ama gel gör ki yaptığım yanlış. Çünkü ileride güzel bir uyku rutini oluşması için uyku eğitimi şart. Ben de 6 aylık olunca başlayacağım ne yalan söyleyeyim bir ay daha doyayım koynumda uyutmaya diyorum🙄 neyse, tam uykuya dalmak üzereyken alıp sallayarak sakinlestirmeniz gerekiyor zaten bildiğim kadarıyla. Sonra tekrar yatırıp, ağladığında tekrar alıp kucakta sallayıp sakinleştirip yatiracaksinız. Yani bebeğiniz nasıl sakinleşiyorsa öyle. Okuduğum kitapta bu yöntemi üç kez denedikten sonra dördüncü de bebeğin artık kendi kendine uykuya dalmaya başlayacağı iddia ediliyor. Bilemiyorum