Nickibosver Herkesin anneliğine saygım sonsuz ben de elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama sizin gibi değilim. Bilmiyorum iyi mi kötü mü. Mesela bazılarınız diyor kayınvalidem çocuğuma şunu vermiş banyo yaptırmış vs ben olsam o kadar takmam heralde. Mutlu olurum aksine. şu an kayinvalidemdeyim sadece çocuğu seviyor yani yanında 10dk oturmuş değil 😂 ne bir yemek yedirme ne alt değiştirme vs belki zorda kalsam istesem yapar ama ne gerek var. Neyse mesela arada marketten bir şeyler alıyorum kraker veya çikolata alırsam bebeğime de veriyorum(14 aylık) ya da oturduğumuz odada TV açıksa illa kapatın demiyorum. Bakarsa da bakıyor 5 dkden fazla ilgisini çekmiyor zaten belki o kadar bile değil. Veya kimsenin çocuğumu sevmesine laf etmiyorum öpen de öpüyor.istemem öpülmesini ama “öpmüyoruz” falan diyemiyorum yani. (Maşallah çok sık hastalanan bir bebiş değil belki o yüzden) Sakınsam bu sefer arkamdan bi senin mi çocuğun var vs diyecekler büyük ihtimal. Bu yüzden değil ama seven öpen o an ben orda değilkende sevip öpüyor zaten.. öyle işte öyle buradaki yazıları görünce kendimi suçlu hissediyorum bazen
Avesila Nickibosver Aman ne kötü annesi ya. O zaman bende kötü anneyim bunların hiç birisine bende takılmıyorum 😂
hunilimomy Nickibosver öpme ve sevme konusu hariç digerlerine katılıyorum destek olan olsa hic fena olmaz. Ama bebegimin aile bireyleri dışında yabancı biri tarafından öpülmesine gelemiyorum uzaktan tabiki sevebilirler temas sevmiyorum 😀 ama bunlar bizim kotu anne olduğumuzu düşündürmez herkesin yetistirilme ve yetiştirme tarzi farklıdır o nedenle hic dert etmeyin hepimiz mükemmeliz bence 🫂
jap Nickibosver şuan 2.çocuğumda ben de rahatım. 14aylık az önce ablasınon cinsinden tırtıkladı mesela. İlk çocuğumda diğerleri gibiydim bırak cipsi hazır kurabiyeymiş krakermiş asla vermezdim. Keşke verseymişim her gördüğünden canının istediğinden yeseymiş
12-12-34-76 Nickibosver ben de öyleyim takmiyorum çok. Her şeyi yesin istiyorum ama yemiyor abur cuburdan nefret ediyor belki çok sakinsam sürekli yemek isteyecekti. Ama televizyon konusunda biraz hassasım izlesin istemiyorum pek etrafımdakiler de bunu bildiği için onlar da oyun oynuyorlar televizyon pek izlettirmiyorum. Bide evi çok dağıtıyor sürekli bulaşıklar yerde çekmeceleri karıştırıyor kayinvalidem sürekli kızıyor sen çok serbest bırakıyorsun diye ama o da bi defa bebek olacak merak duygusunu tatmin etsin toplarım arkasını ne olacak sanki
Nickibosver Avesila sakınan göze çöp batar diye bir şey var gerçekten çocuk yetiştirme konusunda relaks olmazsak bu sefer kendi akıl sağlığımızdan oluruz bence. Çünkü bu konuda herkesin bir fikri var herkesin bir doğrusu var ve illa onu dayatmaya çalışıyorlar
Nickibosver hunilimomy bazen oluyor parkta tatlı bulup fiziksel temas kuruyorlar ben de karşıyım.kimsenin çocuğunu ellemem şahsen seversem uzaktan severim. Tabi kuzemin çocuğu falansa kucağıma alırım..işte herkes bizim gibi düşünmüyor ve bunu engellemek çok zor oluyor
hunilimomy Nickibosver evet yani sevdikten sonra elden bise gelmiyor ama bazen bakışlarımla tersleyebiliyorum🤣
Nickibosver 12-12-34-76 ben de öyle zararlı bıçak ilaç deterjan gibi şeyleri muhafaza ediyorum onun harici yerleri dökebilir😂 çocuk anlamıyor ki zaten kizsam oyun sanıyor. Sakınsam iyice yapmak istiyor
12-12-34-76 Nickibosver evet cam bıçak detrrjan her şeyi sakladım ama kaşıkla plastikle çamaşırla oynaması bana zarar vermez başkasının evine gidince izin vermiyorum o da kurcalamiyor ama eve girdiğimiz gibi direkt mutfağa bulaşıklara koşuyor 😀
Melek34011 Nickibosver abur cubur naçizane tavsiyem vermeyin içinde bi ton kimyasal var ne kadar geç tüketirse o kadar iyi öpme konusu da devir o kadar iğrenç ki çok yakınlar harici (dede,nene, hala, teyze,dayı,amca) asla izin vermem öpülmesine