tgbarkn Benim oğlum ..Dönmedi dönmedi kendi kendimi yedim ,10 aylıkken döndü , hemen ,sıraladı,yürüdü ..Durduramıyoruz şimdi .💆Döner yani ,burada 3 aylık 5 aylık dönenleri duyunca insan bi bekliyo ama ,hepsinin kendi zamanı var ,endişeye mahal yok 👍🤗