bubirbuki hepimiz insanız ya hu beşeriz ne olursa olsun insan bazen kendine hakim olamıyor. Pamukların arasında büyümüyor kimse. Kendinizi suçlamayın sizi anlayanlar elbette çıkar. Yani açıkçası insan öfkelense bile öfkesi ve pişmanlığıyla kalıyor. Sabır çekin Allah’a sığının . Kimsenin kimseyi yargılama hakkı yok. Ne çok öfkeliyiz halbuki , kimsenin kimseyi anlamaya tahammülü yok. Çok sevdiğim dizeler geldi aklıma . Umarım bir nebze olsun iyi hissettirir. Hayırlı bayramlar diliyorum.
“ Benim hayatımı yargılamadan önce , benim ayakkabılarımı giy ve benim geçtiğim yollardan , sokaklardan , dağ ve ovalardan geç .
Hüznü acıyı ve neşeyi tat.
Benim geçtiğim senelerden geç .
Benim takıldığım taşlara takıl .
Yeniden ayağa kalk
Ve aynı yolu tekrar git,
Benim gittiğim gibi…
Ancak ondan sonra beni yargılayabilirsin.
Rumi.