Deletedmom_98 biliyorum çocuktan dolayı bu yıl ben de yapmadım . Kadrolu ,sözleşmeli ,ücretli ayrımı hemen hemen her okulda var . Öğretmenler odası mesela sadece kadrolularin gibi.oraya girdiğin de bile bir tuhaf bakıyorlar sana .biz üç kişiydik okulda ücretli öğretmen. Diğerleri kadroluydu . Herkese hocam diye hitap edilirken bize “kızlar ” diye hitap edilirdi . Öğrenciler ciddiye alsın diye ücretli olduğumuzu gizlerdik bir bakardık kadrolular bunu öğrencilere söylemiş bile filan … Ama çoğu da baktığında “bu da mı atanmış ” dedirtecek cinsten insanlar .. bosverin öyle okumuş cahilleri görmezden gelin siz de . Ah vah ediyorlarmis pehh :) onlar kendi haline yansın