Bebeğim 2 yaşında ve en başından itibaren sallanarak uyuyor. Emzirmeyi bıraktıktan sonra uykusu baya düzene girdi fakat sallanarak uyuduğundan diye düşünüyorum hala geceleri kalkıyor. Sallanarak geri uyuyor. Bakıcısına veya bir başkasına bıraktığımızds gayet güzel kendi kendine uyuyabiliyor yani dalmada bir sıkıntı yok kendi kendine uyumayı biliyor aslında fakat evde uyuyacapı zaman anlattığımda yanına yatayım uyuyalım vs dediğimde mızmızlanıtor illa ayakta sallamamı istiyor. Nasıl bir yöntem izleyebilirim sizc?