Merhaba bebeğim 12 aylık zaten çok iştahlı değil ama evde bir şekilde yemek yiyor. Dışarı çıkınca asla yemek yedirmiyorum ne püre ne köfte ne meyve hiçbir şey yemiyor. sürekli etrafla ilgilenmek istiyor. Normalde yemek yedirip öyle çıkıyorum ama şimdi tatildeyiz sürekli odaya geri dönmem gerekiyor yemek yemesi için ve çok yoruldum. Sizinkiler nasıl önerisi olan olur mu