Serranur evet normal irmik. Hiç hazımsızlık kabızlık yapmadı. Yeni yeni icatlar bebek irmiği dediği normal irmiğin robotta çekilmişi. Ben çekmiyorum hiç sıkıntı yaşamadık. Elma ya da muzu bazen de yarı yarıya ikisini can rendede ezip pişirdiğim irmiğe katıyorum. İrmiği de bir yemek kaşığı irmik yarım su brd su şeklinde beş dk kadar pişiriyorum.