Deletedmom110 Deletedmom30 bi tatlı kaşığı mercimek bi tatlı kaşığı bulgur,pırasa,brokoli,patates,havuç,kuzu kıyma hepsini pişiriyorum azıcık blender pütürlü bırakarak hop çorba☺️ Akşamda irmikli elma. Sabahta kahvaltı yaptı biz ne yiyosak 🤗
[silindi] Sevim07 günlük 150cc içiyor suyu oğlum uykudan uyanınca epey içer geceleride uyandıkça su veriyorum bazen. Sadece yemeğin hemen üstüne çok içmesin diye müdehale ediyorum. Aventin pipetli suluğunu kullanmaya başladık bi süredir onu görünce çığlıkla istiyor suyu😅
Deletedmom30 [silindi] ben bir türlü suya alıştıramadım direk püskürtme yapıyor. Zamane bebeleri gerçekten çok zor 🤭
deletedmom763 [silindi] pipete nasıl alıştırdınız acaba ? Biz biberonla içmeyi seviyoruz ama mama sandalyesinde biberonu içemiyor sinirleniyor pipeti de çekmesini bilmiyor 😏
Deletedmom30 Sevim07 o zamanlar inanın herşey organikti. Paketli gıda Yoktu ki. Bi arkadaşım hazır garnitür alıyor onunla yapıp veriyor kendim sokmuyorum eve kokusu bile kötü. O yüzden sordum 😊 biz de elimizden geleni yapalım da 🙏
Sevim07 Deletedmom30 ben yapıyorum da ama bazı şeylerde rahat olmak lazım çok fazla.kontrol.iyi değildir :)💙
Lavanta35_ Merhaba bizde 7 ay 22 günlüğüz sabah 10 gibi kahvaltı yapıyoruz omlet yapıyorum bazen sade bazen kapya biberli bazen lor peynirli öğlen meyve püresi yada sade yoğurt yada meyveli yoğurt yediriyorum akşam çorba yapıyorum genelde dün direk yemek yaptım. Önden kuzu kıymayla azcık soğanı kavurdum kavrulmaya yakın havuç ekleyip iki tur çevirdim sonra patates ve azcık pırasa ekledim 1 küp ilik suyu 1 çay bardağı içme suyu koydum (suyunu kontrol ederek yapıyorum gerekirse ekliyorum) sonra çatalla ezip yedirdim hepsini yedimi tabiki hayır 😂 ama bebek kavonozu oldu tam ölçü yarısını yemiştir.. bugünde kahvaltı yapmadık uyu uyan zor bir geceydi oyüzden daha çok uyudu bende pratik birazda huysuz diye yazdan şeftali konserve hazırlamıştım şeftalili muhallebi yapıp verdim akşamada sebzeli mücver yapıcam yanındada yoğurt oh mis gibi ♥️
Deletedmom30 Lavanta35_ valla benim bile iştahım açıldı 🤭 emeğinize sağlık👏 Kıyma daha vermedim hiç 8 ayı bekliyordum ama bu gidişle vericem. İlikli su önermedi doktor. Ek gıda gerçekten tahminimden zor benim için😊
Lavanta35_ Deletedmom30 Doktorum bana 6.5 aylık olduktan sonra verebilrisin dedi ben 7 ayı bekledim 7. Aydan itibaren verdim kıyamyıda dün ilk defa verdim onada 7. Ayda verebilrisin dedi ne olur ne olmaz biraz geç başlattım 😊 Evet ya her kafadan farklı bir ses çıkıyor doktorlardan bile ben oyüzden azcık doktordan azıcık kendimden azıcık çevreden harmanlıyıp yapıyorum bişeyler ama asla tuz şeker vermedim veemeyede niyetim yok.. Hazır şeylerde hiç vermedim herşeyi kendim yapmaya çalışıyorum temelini ne kadar sağlam oluşturursak ilerde okadar bağılıklığı kuvvetli dirençli çocuklar büyütürüz ♥️ Bu arada pankek yapabilirsin kahvaltılarında yumuşacık oluyor çok rahat yeniyor yarın benim niyetim yapmak buda fikir olsun 🧡
Deletedmom30 160519 Annem biraz bebeğe uyarlama ev makarnası yapmıştı. Bende çok az yarın bi yapayım ondan. Bizde 7.5 aylık olduk ❤️
Deletedmom30 Lavanta35_ aynen öyle 👏👏 kimsenin anneliğini sorgulayamayız ama o kadar hastalıklar türediki her tarafımız hormon. Pankek tariflerine de bakıcam yarında çift çekilmiş kıyma alıp güzel bir menü hazırlayım 😊 ek gıda tarifi kitabı aldım çok az seçenek var. İnstagramda takipte olduğum sayfa var karmakarışık. Çok güzel öneri oldu bana teşekkür ederim 🙏
AliKereminannesi Lavanta35_ pankeki nasıl yediriyorsunuz ben korkuyorum bığazına kaçar diye denemiyorum 😢
AliKereminannesi 160519 boncuk makarnayı yiyebiliyor mu bebeğiniz ? ( masallah ) kaç aylık bebeğiniz? Ben stres oluyorum veremiyorum hiç 7 ay 24 günlük benim Bebeğim 😕
160519 AliKereminannesi bizde 7 ay 18 günlüğüz bende ilk defa denedim yedi ztn küçüçük kaşıkta iki iki veriyorum yiyor
AliKereminannesi AliKereminannesi çok güzel bir post olmuş kaybetmeyelim burdan fikir alışverişi yapalım 🥰
[silindi] AliKereminannesi 7ay 10günlüktü. Bi kaç eline verdim ısırdı kemirdi. Pipeti ağzına yerleştirmesine yardım ettim bi çekti bi durdu iki günde falan içmeyi öğrendi şimdi suluğu görünce istiyor ağzını emer gibi yapıp ses çıkarıyor onu istediğini belli etmek için 7ay 20 günlük şuan. Rahatlıkla içiyor.
Lavanta35_ AliKereminannesi ben ilk omlet yedirdiğimde çok korkmuştum sonra nasıl güzel yediğini gördüm rahatladım ekmek içinide aynı şekilde... zaten yumuşacık oluyor damağıyla çok güzel eziyor ve emin olun onların öğürme refleksi çok kuvvetli küçük parçalarla gözlem altında çok rahat yedirebilirsiniz hiç bişey olmaz evvelallah ♥️