gulsee1 Guleroz Evolvia kullanıyorum çok aşırı memnunum MaşaAllah kulandığımızdan beri kabız sorunu da bitti gaz sancıları ıkınmalarıda
Easaf38 Deletedmom_115 bende ağırlık olarak anne sütü veriyorum ama maalesef neredeyse 1 aydır bu problem var
subutayinannesi Guleroz aptamil conformil kullanmıştık biz gaz ve kabızlık problemimiz birazda olsa düzelmişti çok memnun kalmıştım ama çabuk acıkıyordu tabi.
Easaf38 subutayinannesi bende o mamadan verdim bugün iki defa 1 hafta olucak yapmayalı zaten son zamanda fitil ve lavman ile yapmaya başladı inşallah mamanın faydasını görürüm
subutayinannesi Easaf38 inşallah faydasını görürsünüz sizde kakası düzene girdi bizde o mama ile ama dediğim gibi çabuk acıkıyordu birde kilo alımı yeteri kadar olmamıştı siz bi takip edersiniz yinede bizde bu şekşlde olmuştu
subutayinannesi Easaf38 conformilde kakamız falan düzeldi biraz sonra kilo alımı yeterli olmayınca aptamil prosyneo geçtik bu mamadada kabızlık yaşamadık birde kilo alımıda güzel. Eğer değiştirirseniz ileride yine bunuda deneyebilirsiniz gaz da yapmıyor.
subutayinannesi Guleroz biz şu an 4 aylığız 3 aydan sonra gerçekten bir anda kesildi gaz problemide kaka da geçiyor yani sizdede geçer umarım ☺️🙏🏻
Easaf38 subutayinannesi inşallah canım şuan 4 gözle kaka yapmasını bekliyorum 1 hafta oldu çünkü ağlıyor ıkınıyor ama bişey yok
Guleroz Easaf38 canım dün nurse harveys colex şurup aldım bebeğim kakasını yaptı bir onu dene sende istersen inşallah ise yarar 🥰
sgok Easaf38 fitili poposuna sokuyosunuz daha zor bir sey benim dedigimde sadece parmagınıza kremi sürüp içine nüfuz edip pompalama gibi yapınca da kakasını yapmasını sağlıyorsunuz ( parmagınızı sokmuyorsunuz asla)
Gkcarz gulsee1 şırıngayla nasıl yapıyorsunuz bizim de denemediğimiz mama kalmadı bir tek evolvia kaldı iyi geldi mi kakaya
gulsee1 Gkcarz çok iyi geldi ılık kaynamış suya zeytın yağ döküp şirıngaya çekip tam noktadan bacaklarını karnına çekip sıkıyordum birincide yapmazsa ikinciyi yapıyordum hemen yapıyorlar ama evolvia dan sonra maşaAllah birdaha kabız olmadı
annecibebe sbck Mama içen bebeğe su veriliyor değil mi öyle hatırlıyorum kabızlık yapmasın diye benimki kabız oldu çünkü mamadan Aptamil comformil aldım hem gaz hem kabızlık içi iyi geldi gibi
sbck annecibebe hem anne sütü hem mama alıyor bebeğim doktorumuz su vermemi söylemişti ama genel olarak veriliyor mu bilmiyorum bebelac gold iyi geldi bize eğer tekrar yaşarsak kabızlık dediğiniz mama da aklımda bulunsun teşekkürler :)