Kızlar bebeğim 7 aylık tam. Sadece ağlıyor gün içinde normal durduğu bir 5 dakikamız yok. Dışarı da bile ağlıyor , araba da ağlıyor, bebek arabasında ağlıyor, kucakta ağlıyor. Uyku deseniz sallanmadan asla 40 dakika sallıyorum 15 dakika uyuyor. Mama içme deseniz böyle tek sefer de 200 cc falan hak getire 50 cc 70 cc saat başı sürekli mama ile uğraşıyorum. Artık tükendim gücüm kalmadı kanser olacağım. Yalnızım destek olacak kimsem yok. Bi akıl verin kızlar bende mi sorun ben mi bir yerde hata yapıyorum. Çok mutsuz bir bebek hep suratsız hep mutsuz. Artık hayat enerjim kalmadı