Hava öyle tuhaf ki sıcak mı soğuk mu çözemedim . İstanbul da oturuyoruz . Bugün çıktım kısa kollu giydim üşüdüm . Yarın elbise siyah ince çorap bot giyeyim diyorum . Oda çok abartı gibi aşırı kışta değil . Ne ortada bırakan bir hava .o kadar kıyafetten bişey seçemedim . Neyse ne giymeyi düşünüyorsunuz kızlar bana da fikir verin . 😀