Bebişim altı pisli uyanıyor derhal altını temizliyorum. Tabi o da emmek için çırpınıyor neyse hallediyorum çünkü emzirdikten sonra yatıramam malum. Sonra bebeğim bazen surpriz bir kaka yapıyor. Peşi sıra uyumak istiyor. Kakalı uyutmak istemiyorum ama yatırıp altınıda aldığımda kusuyor. Ne yapacağım?