Ballikizim99 tazeanneyimbennn ben iyice sallıyorum içindeki su çıkıyor içinde su olunca rahat etmiyorum nedense sertçe sallayın su dışarı çıksın sonra kurulayın
Sedsedsed tazeanneyimbennn avent kullanıyoruz belki farklı markalarda gecmiyordur ama kesin bilgi yani😂
Sedsedsed tazeanneyimbennn garip ben hep kaynatıyorum içinde kalan suyu sıkıyorum bide emzik yerini tutup tezgaha birkaç kez vuruyorum cıkıyo bütün su. Kalıyorsa gecmiyorsa da bir türlü kaynamıs su en azından,pis halde vermiyoruz ya