Kızlar merhaba 13 ay 20 günlük bir oğlum var. Hiç yürümek istemiyor. Sıralıyor aslında rahatça oturup kalkıyor birşeyleri yürüyerek itiyor ama biz yürütmeye çalıştığımız da ya ayaklarını kaldırıyor yada oturuyor.siz de durumlar nedir bu durumu nasıl asabilirim