Bebeğim 7. Ayına kadar da gayet iyiydi 6. Ay kontrolünde 8,5 kilo 64 cmdi. Fakat 7. Ay da çok kötü salgına yakalandı. Ateş grip iştahsızlık diş sancısı derken balon gibi söndü kızım. Çok zayıfladı. Şimdi 9 aylık. 9 kilo. Ek gıda dönemindeyiz bazen iyi yiyor bazen çok yemiyor. Anne sütü kullanıyoruz hâlâ. Sorum şu ki kızımı nasıl toparlayabilirim. Şimdi siz gerçekten iyi diyeceksiniz fakat gözümle gördüğüm için üzülüyorum. Doktorda persentile göre iyi olduğunu söylüyor fakat içim hiç rahat değil. Tekrardan nasıl toparlayabilirix. Bilen anneler yazabilir mi?