Hanımlar bebeğim 5 aylık 2 gündür geçmeyen ishal mide bulantısı ve ağrım var ağrım dindi şükür ama ishal geçmiyor sutumde azaldı hali ile doktora gittim kutu kutu ilaç yazdı ama çok halsizim ne önerirsiniz doktor salginvirusu kapmissin dedi ishali bulantıyı yapan oymuş bebeğime geçer mi geçse ne yolla geçer bu virüs ne yapmak lazım bilginiz var mı elim kolum kalkmiyor ishal olan bol su içmeliyms ama ben içtiğimi af edersiniz tuvalete gönderiyorm iştahım da hiç yok napcagimi şaşırdım eşim bebekle ilgileniyor genelde ben emziriyorm sadece ama sütüm de azaldığından korkuyorum