kahvekokusuu sezerckmom 6. Ayda başladım ama sadece karnımı doyurabilmek için koyuyordum maksimum 15 dk günlük çünkü pek sağlıklı bişey olduğunu düşünmüyorum
paralelevrendemutlu sezerckmom zararlarından dolayı sadece tuvalete giderken veya yemek yaparken yarım saat ancak koydum. 5 buçuk ayında başlamıştım 7.ayda emeklemeye başlayınca hep kaldırdım
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi sezerckmom kullanmadım , onun yerine yürüme arkadaşı kullandık onunla yürüdü