Oyku55 Hanımlar merhaba kızım ishal oldu probiyotik alacağım ama ne alsam bilemedim bi ara entrogermina aldık hiç faydası olmadı kullanıp memnun kaldığınız marka varmı ??
susunbebekuyuyo Oyku55 maflor kullanıyoruz biz gerçi her probiyotiğin bitiminde değiştirmek gerekiyormuş
kdradaaa Oyku55 merhabalar benim kızım da İshal olmuştu Dr maflor verdi düzenli kullanınca etkisini gösterdi .
Prenses_isabella Maflor kullanıyoruz bizde memnunum. Benim bebeğimdede sürekli kabızlık var. İyi geliyor.