Merhaba herkese. Yavrum henüz 6 ay 10 günlük. Tadimlara başladık,evde yoğurt yapıyorum kendim. İlk yaptığımda yemişti ama şuan birkaç kaşık dışında ağzına sürmüyor. Kahvaltıda yesin diye lor aldım, denemek istedim bugün,onu da yemedi. Havuç hiç sevmedi,patates haşlayıp verdim güzelce püre yaptim asla yemiyor. En son hadi meyve püresi yapayım dedim, armutlu elmalı muzlu denedim yok çocuk yemiyor. Sadece yumurta sarısı yiyor o da haftanın her günü vermek zararlı diye okumuştum. O yüzden her gün onu da yiyemez. Şaşırdım ne yapacağımı. Sadece anne sütü yeterli değil bu dönemlerde diye biliyorum, bilmiyorum yanlış mı ama deneyimli anneler yazarsa sevinirim. Şimdiden hayırlı bayramlar dilerim 🙏🌺