Lunaaaaa Hiç 1 yaş bebekle 9-10 saat otobüsle tek başınıza yolculuk yaptınız mı ? Akşam binip sabah inmeli tecrübe eden var mı, ne gibi zorluklar yaşadınız🙈
Liyabebekk Lunaaaaa ben yaptım okadar zordu ki hiç tavsiye etmem hatta çok pişman oldum perişan oluyosun yollarda hele yanında biri yoksa bence hiç kalkışma
Betelgeuse_ Lunaaaaa valla biz uçak yolculuğu yaptık birer saat iki ayrı aktarmalı uçakta bile durmadı. Yani sürekli de değildi yolculuk sürekli oturmadik aktarma olduğu zaman havaalanında dolandik( orda da durmadı o ayrı konu) ama yolculuk esnasi otururken çok zordu asla durmadı. Yanımdaki yolcu da perişan oldu hostesten rica ettim beni yanı boş koltuğa aldi
Lunaaaaa Liyabebekk Betelgeuse_ bi kararsızdım teşekkür ederim, hiç huzurumuzu kaçırmayayım durduk yere😅