happymomk bende beko var nevresim yorgan battaniye gibi ürünlerde çok memnunum ama kıyafette bir türlü memnun kalmıyorum eşimin atletleri ve birkaç pantolonu çektirdi nemli çıkarıyor kullanan var mı kızlar ben mi yanlış program kullanıyorum acaba çakranın kurutma toplarından alayım diyorum