Kızlar ben 24 yaşındayım 5-6gün önce meme kanseri olduğumu öğrendim ve kemoterapiye başladım şuan tam 6aylık bir kızım var sadece anne sütü içiyordu mecbur bir anda kesildi asla ama asla mama almıyor kaç tane denedim tiksiniyor kokusunu duyunca basıyor çığlığı kaşık mamalar çorbalar yediremiyorum dün acilde bir serum takıldı beslenemediği için kendimi düşünemez oldum sürekli ağlıyor ne yedirsem ne yapsam şaşırdım buna benzer birşey yaşayan var mı ne kadar daha inat eder nasıl alıştırabilirim