Sevgili anneler, bebekleriniz için kullandığınız destek damlalari ilaçları vs var mı? Biz sadece D vitamini kullanıyorduk onu da şiddetli kusmaları sebebiyle bir haftadır doktorumuz kesti. Yurtdışında yaşayan kız kardeşim ve bebeğimle aynı ayda olan bebeği var. Orada farklı ilaçlar kullanıyorlar. Hatta bazı standart aşılarınızın bile zamanları birbirinden farklı. Probiyotik vs kullanıyor musunuz sizler