Lavanta123 Oglum 3 yasinda son birkac aydir tv izletiyirum gunluk 30 yada 45 fk. Siz neler yapiyorsunuz zarari oluyormu. Dil gelisimi normal bu arada
egeninanns Lavanta123 3 yaşta 10 15 dakika ile başlamıştım ama bıraktım bir yerden sonra hırçınlaşıyorlar ekransız hayat daha kolay benim için
AlpBeyinAnasi Lavanta123 Sınırlayarak izletiyorum, izlerken de yanındayım sürekli yanlış şeyler izlemesin diye. Konuşuyor da baya zevzek bir oğlum var, çizgi filmlerinden bir sürü kelime bile öğreniyor şarkılar söylüyor 😂
Birbebetoannesi Lavanta123 3 ay kaldı 3 yaşına girmesine. Bende açıyorum artık 2 yaşa kadar sıfır ekran geldik fakat 6 aylık bir bebem daha olunca sabahları küçük olan uyuyunca bende büyüğüne açıyorum şekerleme yapıyorum ☺️
bsripk Lavanta123 4 yaşına girecek izlemez mi izliyor ama belli bir süresi yok kimi uzun izler kimi az izler değişir sabah izler biraz aksam izler biraz o arada odasına gider gelir bir oyuncak alır arada onla ilgilenir o yüzden ben çok dert etmiyorum dil gelişimi gayet iyi şükür bazen izlerken sulu boya yapar
PamukPrensesannesii Lavanta123 3×10 bence gayet normal ya. Ay ben 3 yaştan sonra da kasamıycam iyice boğaldım. 🥲
Aslananne2 PamukPrensesannesii 😅😅bnde şuan 1,5 yaşında hele 3 yaşına gelsin hiç kasmayacam yeter 😅bunaldık valla ne etkinlik ne oynayacagimi şaşırdım bide erkek çocuğu aşırı hareketli yaramaz 3 yaşı bulalım sağ salim🤭
hallooo Lavanta123 bugun parkat bir tame kiz cocugu geldi tam 3 yasindaymis..bana dedigi abla arkadasi sallicam tamam dedim..baktim bi yamdan salliyor bi yandan diyor..biz istanbuldan geldik bayrama parka ilk defa geliyorum hayatini anlatiyordu cocuguma..yanindaki bayana sordum tv izliyormu arada bakiyor dedi..kimini etkiliyor kimini etkilemiyor .annesi sensin takip et dogru olanina sen karar verirsin.