Esrasargin ezginaz Rezene evet aynı şekilde benimkide ne emzik aldı ne biberon ısırıyo biberon verince biran önce atlatsak şu kabus dönemi allah hepimizn yardımcısı olsun
Rezene Aynen sesli ortamda asla emmiyor emzirirken bir ses duysa anında bırakıyor zaten normal uyanıkken asla almıyor yarı baygin olacak işin kötüsü biberon da almıyor mama veremiyorum 😟
Yagmuremine Esrasargin off aynı bizde öyleyiz uyanıkken hiç yemiyor gece alıyor sadece ne zaman gececek bilmiyorum