Bebeğim 13 aylık ve sürekli beraberiz ailelerimiz uzakta oturdugu için sadece ben ve babasını görüyor.Bazen bir işim oluyor evden çıkıyorum ve asla beni aramıyor geldiğimde de yüzüme bakmıyor kucağıma bile gelmiyor.Açıkcası bu durum beni biraz üzüyor.Ben işimi hızlıca halledip hemen eve gitmeye çalışıyorum ki oğlumun düzeni şaşmasın.Ama o beni umursamıyor.Daha çok küçük ama etrafımda bu ayda olan bebekler annelerine bağımlı.Ben mi biryerde hata yapıyorum sevgi mi mi ona hissetiremiyorum diye düşünmeye başladım artık.Böyle olan var mı?