sek_kahve ay bizim buralardada keçiler üçüz _dördüz dogum yapınca Süt yetmiyor diye veriyorlardı biberonla .sürekli benden eski kalan mama var mı diye soruyorlar memleketten annemle haber gonderiyorlardi. Olur mu acaba yarıyor mudur ki 😂 kızım küçükken 1 ayda bitiremediği mamaları hep köye gonderiyordum kecilere😅 o geldi aklıma siz kedi diyince 🙈