tubizeyn Sinemkaan25102022 yenidoğansa kesinlikle como tomo biberon. Asla bebek cekmedikçe akmıyor. Meme reddi sebebi en az olan biberon boğulma vs de riski cok az
Ballikizim99 Lansinoh chicco ve philips awent var üçünden de memnunum wee almıştık ucuz diye bi ara çok kötü hiç beğenmedim bebek içemedi mamayı
selimalpinannesi Başından beri philips avent kullanıyorum bebeğim 4. Aya girecek bir sorun yaşamadık hiç emme konusunda falan meme reddi yapmıyor