diapmelka 56 gün oldu doğum yapalı. Karnımdaki gebelik çizgisi hala geçmedi🤦🏻♀️ ne zaman geçer sizin ne zaman geçti?
diapmelka Berilsmom13 ya benim doktorum da bol bol kesele dedi. Sürekli keseliyorum deri kalmadı artık ama gitmedi 🥺