Tugbaduru4 Bebeğim gece kesintisiz 5 saat kadar uyuyor mamasnı hazırlayıp içirmeye çalışsam bile kendi uyanmadan içmiyor bende o yüzden kaldırmıyorum hiç acıkınca kendisi kıpırdanıyor zaten sıkıntı olurmu acaba
dilberhala1 Tugbaduru4 Hayır tabikide hiç zorlama acıkınca uyanır kilosu iyiyse sıkıntı yoksa eğer. Ben kızımı 40ı çıktı hiç ellemedim gece 40 çıkınca 4 saatte bir kendi kalktı. 2 aylık olunca 4 5 saat uyudu kesintisiz ellemedim şimdi 3. Ayına gircek sayılır 6 saat uyuyor ellemiyorum. Kilomuz güzel yerinde doktorumda elleme dedi böyle alışsın