Ya her ne kadar bazı doktorlar , ebeler her şeyden ye dese de bu bebeğin bünyesine göre değişiyor. Bazı anneler her şey yiyip bebeği rahatsız olmazken bazı bebekler gerçekten yediğin şeye bağlı olarak aşırı derecede rahatsız oluyorlar. Deneyimlediğimden söylüyorum . Emzirdiğim dönemde bir gün kuru fasülye yemiştim kimyon atmama , kaynatıp gazını almama rağmen yine de çocuk gazdan delirdi . O yüzden gerçekten dikkat etmek gerekiyor.
Lahana , brokoli, mercimek, fasülye gibi aşırı gaz yapan şeyleri ilk 6 ay yemesek daha iyi sanki .
Yemek olarak fırın , ızgara , haşlama yemekler tercih edin , kızartma çok yemeyin . Kemikli Kuzu eti sık sık tüketin süte güzel faydası oluyor. Bulgur pilavı da gaz yapıyor ama ben bol kimyon ile yiyordum o çok rahatsız etmiyordu .