berosunannesi Biraz muz alıyoruz iki gün sonra kapkara 😂 sinir oluyorum bu duruma. Çocuğumun tek sevdiği meyve o da bizi mağdur ediyor şikayetçiyim😆 veya bunun bi çözümü var da ben mi bilmiyorum hanımlar bir el atın pls
melegim71 berosunannesi muzdanmi acaba ben alirim en kotu 1 hafta güzel durur sonra kararmaya baslar buarada burdakilsr genelde sap kisimina folyo sariyolar o kararmayo onluyomus
ElisaMom_ berosunannesi bende sürekli alırım muz ama hiç kararmiyor poşetli veya bazen poşetsiz dolaba katıyorum hiç kararma yapmadı,muzlsrin birleşim kısmı varya oraya streç veya alüminyum folyo sarabilirsiniz kararma yapmaz
berosunannesi sahrabalam2 sapsarı alıyorum fazla mı bilmiyorum 4-5 tane oluyor ama 2 gün sonra kararmış oluyor tadı da gidiyor ben yanına başka bişey koymuyorum normal kendi poşetinin içinde oluyor şeffaf
ahsengunesveannesi berosunannesi ben hafif yeşil olanları alıyorum hemen kararmiyor bayağı da gidiyor
sadekahve_bitter berosunannesi biraz yeşilimsi olanları alın onlar uzun süre kalıyor Bn ilk yiyeceği gün için sarı sonrası için öyle tercih ediyorum