Melihakrds bizim damak zevkimize en uygun olan ulucaminin dibinde altında olan tarihi iskenderci ama oda bayramda kapalıdır diye tahmin ediyorum yine de gidecekseniz bi bakarsınız normalde kalabalık olur kapıda sıra bile olduğuna şahit oldum diğerlerine göre kişi başı 50 100 lira gazla ödersiniz ama enfes lezzetli