Kızlar benzerini yaşayan varsa yazsın lütfen bebeğim tam 4 aylık son bir haftadır benden ve eşimden başka kimi görse kıyamet koparırcasına ağlıyor sesi kesiliyor resmen ve zor sakinleşiyor kimseye gidemez oldum kimse bana gelemiyor çünkü hiç susmuyor ağlıyor kimse kucağına alamıyor sevemiyor baktığı anda çığlık çığlığa ağlıyor ama birinden çıkıp eve gelince pamuk gibi gülücük saçıp sakinleşiyor 4. Ay atağı sebebiyle dönemsel mi yoksa hep böyle mi olacak çok canım sıkıldı aynısını yaşayan var mı