oglumunannesiyim_- Kızlar bir aylık bebeğim yediği dakika da çıkarıyor emziriyorum gazını çıkartmaya korkuyorum resmen doktor normal dedi ama çocuğun midesi hep boş kustuktan hemen sonra yine emzirmem gerekiyor mu
deryayagmur Canım benimki de kusuyordu normal. Kustığunda midesi boş olmuyorki sadece fazla içtiğini çıkartıyor. oglumunannesiyim_-
asminmom oglumunannesiyim_- Emzirdikten bir süre sonra kaldırmayı deneyin sindirsin sütünüzü. Birde öyle deneyin, reflü de olabilir.
sekerbebeginannesi oglumunannesiyim_- bence fazla içtiği için oluyor, benim oğlum da bazen kusuyor özellikle gece saatlerinde. Az kustuysa veriyorum tekrar ama çok kustuysa emzik verip 1 saat filan oyalıyor öyle emziriyorym
Zengo asminmom tam tersi kaldirmayacak kucaginizda yarim saat 40 dak bekletin sonra gazjni alin ama gecmiyo biz 2 aylik olduk hala gecmiyo