sahrabalam2 Bahçede oynarken gözümün önünde düştü alt dudağını dişi kesti kanadı temiz bir gazlı bez vardı onu bastım kanı durdu ama sürekli acıyor anne diyor hastaneye götürmeli miyim kendiliğinden iyileşir mi çok kötüyüm ya
sahrabalam2 uykucukoalaa ay çok teşekkür ederim ya derin değil ama dişi kesmiş sanırım gözümün önünde olan çocuğu yetişip tutamadım yahu sanki biri elimi kolumu bağladı
uykucukoalaa sahrabalam2 evet olabiliyor öyle şeyler ya hepimiz yaşıyoruz çocuk bu düşe kalka büyüyor işte Allah beterinden korusun çocuklarımızı ☺️