Hanımlar kızım 3 ay sonra 4 yaşına girecek. Gerçekten bu zamana kadar beni zorlamayan yormayan her sözümü dinleyen uyku problemi olmayan ağlama krizleri olmayan bir çocuk oldu . Ancak bu son zamanlarda değişen bir durum var . Benden ayrı kalmıyor. Mutfağa gidiyorum yanımda ev temizliyorum oda oda peşimde. Önceden beni dinlerdi dışarı çıkmam gerektiğinde söylerdim anlar tamam derdi şimdi duyar duymaz ağlıyor Gün içinde tuvalete gittiğimde bile kapıda durup devamlı birşeyler konuşuyor . Anne seni seviyorum anne napıyorsun falan filan . Yarın bayram mezarlık ziyareti yapmamız gerek nasıl gideceğimi düşünüyorum kara kara . Aşırı zorlanmaya başladım ben birşey mi yaptım böyle oldu yoksa bu da bi yaş atağı mı hiç bilmiyorum . Var mı önerileriniz yorumlarınız .